Erfahrungen & Bewertungen zu Audio Logo GmbH
Perfecting print
with sound, light & video

Videodisplay James Bond

NO TIME TO DIE

With an action-packed video display, anticipation comes to life!

Anticipation is the greatest joy. Particularly with a large number of enthusiastic movie lovers looking forward to the new James Bond film. “No Time To Die” is coming in April 2021 (Germany) – to promote the film, we developed a table-top display with a video module, placed on the counter area in cinemas. The effect is very simple: the customer is already at the point of sale (directly at the cash register or in the  foyer) and sees the trailer for the film, framed by a housing in Bond design – and of course featuring Daniel Craig.

A smart technology for continuous video operation at P.O.S.

The video runs non-stop. This is possible via a USB connection with electrical plug, providing the necessary energy supply (packed  in a custom-made cardboard box for easy drop shipping to cinemas).  Moving images in its most exciting form: skillfully standing out from the usual film posters that adorn the walls of the cinemas.

We say: print is good, video-in-print is better!

BusinessEntertaintment
FormatOther
TechnologyVideo
Indexnummer1629

Jetzt Newsletter abonnieren!

E-Mail*
Anrede
Vorname
Nachname
Zukünftig möchte ich per E-Mail Produktinformationen, Angebote, Einladungen zu Veranstaltungen und andere interessante Neuigkeiten und Empfehlungen von der Audio Logo GmbH erhalten. Wenn Sie zukünftig keine Informationen mehr von uns erhalten möchten, können Sie der Verwendung Ihrer Daten durch uns jederzeit widersprechen. Dazu wenden Sie sich bitte an info@AudioLogoGmbH.de. Hinweise zum Datenschutz sind abrufbar unter www.emotions-in-print.de/datenschutz

Schließen

×